God morgen

I dag ble det svært tidlig oppe:)kl 6 er ikke en tid jeg normalt står opp på hi hi.

Men jeg la meg jo serdeles tidlig i går med en kranglande rygg,i dag kjennes den mye bedre så nå får jeg la være å gjøre noe mer som provoserer ryggen før ferien.

Siden jeg la meg så tidlig våknet jeg også et par ganger i natt,og siden jeg ikke orker å ha igjen gardinene no som det er så flott ute ble jeg var en nydelig nattehimmel:)

Så kl 3 i natt listet jeg meg berrføttes ut på verandaen og knipset himmelen:)

og når det er slik ute lyser soverommet vårt opp i rødt:))

Da jeg la meg igjen ble jeg liggande i senga og se ut på nattehimmelen til søvnen igjen tok meg,når jeg våkna igjen var kl 6 og da stod jeg opp.

No er det skyet ute og det melder om regn så får vi se da om det stemmer og om regnet når inn til oss.

8.50 skal jeg sitte på med en nabo til Volda,i dag er det dag 2 med rotfylling av tanna mi kan ikke si jeg ser fram til den timen nei.

Jeg må vente 4 timer i Volda før timen så da tenkte jeg å se litt i butiker,mulig det har startet med litt sommersalg ikke hvet jeg:))

Da må eg få ønske alle en riktig fin dag så ser eg innom i kveld

10 kommentarer

Siste innlegg