Alene

Vel da sitter jeg her alene,iallefall en liten time til:)elsdte sønn med familie kom i går og reiste no for litt siden.Mannen har reist på hybel igjen ,ferien begynner ikke før torsdag så han kommer ikke hjem igjen før onsdags kvelden.

Yngste sønn bor her hos meg og normalt slutter han på jobben tidlig så da har jeg litt praterlag:)

Vesleprinsen vokser fort,litt dumt vi ikke får se ham så ofte men sånn blir det når avstanden er stor og alle jobber

heldigvis var han ikke redd ho bestemor:))bare smil å få fra denne karen.

Men du kor han veks ,snart stor gutt.Jeg strikket en dress til vinteren men den fikk han nå så får han glede av den lenger 🙂

og når mann er liten er det arbeid å øve seg på å stå,eller rulle rundt,sitte på rumpen eller leke så da er det godt med en liten siesta,helt ok midt på gulvet:))

Ja livet til disse små er bekymringsløst og godt er det bare dei har gode mennesker rundt seg mat og tørr bleie er livet slett ikke så verst å leve:))

Da får jeg varme litt middag og så skal jeg lage et bursdagskort,ha en fin dag

10 kommentarer

Siste innlegg