God morgen

Ja i dag har vi fått tilbake sola:)) jeg har bestilt cruise til Dubai i mars 🙂 så jeg kan ikke klage på tilværelsen for tiden nei:))

Men jeg tenkte dere skulle få ta en liten del i heimreisen vår etter Danmarksturen.

Planen var å kjøre til Sandnes overnatte hos systa og ta strake vegen rett opp,men planer er til for å brytes:))så vi tok farvel i Kristiansand og kjørte Hardanger 🙂

Å kjøre Setesdal er aldeles nydelig,kjenne duften av den klare reine luften og bare ta inn alt det vakre vi er omgitt av

her taler nok bildene for seg,vi kjørte til vi kom til Hovden der tok vi inn på et hotell og brukte kvelden på å gå en tur i den skjønne litt kjølige fjelluften

Her ser dere hotellet vi hadde rom rett bak denne lavoen og jeg hadde feriens beste natt på dette hotellet:)

Neste dag fortsatte dagen over hardangervidda til Gol,vi hadde mange stopp og et litt lengre på Odda

vi tok inn på ett hotell på Gol dag 2,ikke fult så heldige med det rommet da det var nesten fullt,så vi fikk et innvendigt rom som ikke hadde frisk luft.Vi stod derfor tidlig opp spiste frokost og startet siste etappe tidlig.

Vi valgte å kjøre Valdresflya,en rute jeg elsker den naturen er magisk og anbefales på det sterkeste.

sukk,ord blir overflødige i slik natur.Vi storkoste oss jeg elsker det Norske fjellandskapet:))vi har hatt en herlig ferie og jeg skal leve på minnene.

Jeg har som sagt bestilt nytt cruise til Dubai,landet som grenser til Omabukten og Persiabukten så nå skal jeg glede meg til neste tur i mars:))enn så lenge nyter jeg naturen her hjemme,sola skinner og jeg skal ta med fiskestangen og rusle en tur ned på kaia:))ønsker alle en deilig dag