God morgen

Tåke,hvorfor skal det være tåke i dag?jeg hadde bedt om blå himmel og solskinn jeg:)

Husker godt denne dagen for 30 år siden:)ja dere skjønner da att jeg har 30 års bryllupsdag i dag 🙂 og da skinte solen fra en skyfri himmel,det var så varmt att jeg låg ute på fjorden hver dag i forveien og bade og solte meg fra en bademadrass som duppet i vannet:)

Men i dag er det tåke min kjære har dratt på jobb og muligens han ligger over på hybelen.Det skjer masse her om dagen for dem som ønsker å delta,en av tingene er å gå fra seter til seter her inne i dag:)hele den turen blir nok ikke med meg men jeg vurderer å ta meg opp til setra vår,gjengen som går hele turen skal være der sånn ca kl 13 og da er det salg av rømmegrøti Bakkedalen noe jeg har lyst på:))

Vi får se,sønnen kom hjem etter ferie i går og er fri i dag også får se om han vil være med eller kanskje han vil på en handletur:)da blir ho mor med på det.

Om jeg må ta meg opp på setra selv blir det sykkel og føttene som driver meg:)og det vil iallefall ta et par timer tenker eg,er ikke sikker for jeg har bare kjørt bil tidligere men det hadde fristet å ta trimturen.

Men først skal jeg rydde litt på stua så får vi se hva dagen bringer:)ønsker dere alle en fin fin dag

24 kommentarer

Siste innlegg