Helt nydelig

Dagen altså :)takk for hyggelige komentarer :)her kommer en felles svar til dere alle hi hi.

Jeg tok og vasket gulva og ristet teppene,tenkte det var like greit i tåkehavet.Da jeg var ferdige bestemte jeg meg for å sykle til Finnes og gå opp i Bakkedalen uansett vær:)og jeg angrer ikke på det valget:))

her starter turen,ikke mye en ser av sjøen da:))

dette skal vist være ett fjell:)

halveis til Bjørke og her er det ikke tåke langs veien,så dette lover bra:)jeg skal sykle rundt og komme over på den andre siden som dere ser her

jeg har nå kommet til Bjørke og tåka ligger kun inne på Leira og Viddal

jeg låste sykkelen ved bommen og tok føttene fatt:))dere ser fortsatt tåka ligge inne på Leira

jeg hilser på en kosesjuk flokk med småkillinger

jeg har kommet godt opp i høgda og det nermer seg midt på dag,fortsatt ligger tåka på Leira men jeg rusler oppover i solskinn og bikinitopp:))

jeg beundrer dei flotte fjelltindane

her er masse hasselnøtter

midt på dag og nå først har tåka lettet nede i fjorden

veien går ett stykke til

jeg har planer om å gå beint ned her på tilbakeveien for å spare meg en lang sving

og endelig,her har jeg nådd bestemmelses stedet:))jeg setter fra meg sekken og nyter en neve med nøtter og litt vatn:)

Så var det å plukke blåbær,ikke med plukker jeg brukte henda og rensket etter hvert,og med hjem fikk jeg også i dag 4 jordbærkorger fulle av deilige blåbær

turen hjem gikk greit bortsett fra den bratte marka jeg gikk ned,det anbefales ikke.Det gjorde vondt i tærne og jeg fikk problemer med knea,det hadde nok lønt seg å gå rundt svingen.

Etter en slik tur er det en velsignelse å sette seg på sykkelen igjen og bare trille hjemover.Heime skinte sola ,jeg tok en rask dusj ,kokte meg litt kaffe og sette meg ut i sola.

Kort fortalt en utrolig flott dag

16 kommentarer

Siste innlegg