Gubba noa :))

Når jeg no nettopp har lest mimmimors innlegg har jeg ikke lov til å klage:))jeg har hatt min beste og varmeste sommer på lenge.

Da jeg stod opp i dag regnet det,ikke mye bare litt og tåka lå i fjella,ja det gjør den ennå.

Da tenkte jeg att dette var den perfekte dag til å holde hus og steke brød:))men gubba noa så varmt er det mulig:))no har bakerovnen stått på i mange timer og jeg går her inne og svetter i 24,5 grader,ikke kunne jeg lufte da alle brødeigene stod til heving,10 brød har det blitt og ikke vil jeg sette opp vinduet no heller for da røner det fult av fluger inn på stua:(på tide med en fast flugedør med netting på:))siden jeg alikavel var i gang tenkte jeg vi kunne ha lasagne i kveld,hjemmelaget sådan:))så nå sitter jeg her da fortsatt i varmen og svetter.:))

Innimellom deigsetting og steking har jeg jo hatt litt fritid det har blitt brukt til å støvsuge,sukk da svetta eg da.

Og så ble jeg med mannen ut og fikk not på ripsbusker og morelletre,utrolig kor glupske trasten er så nå kan den bare prøve seg,kor varmt det stuntet var kan bare beskrivast som klamt.

Tror jammen sola varmer bak all tåka eg gitt:))men no er snart lasagnen ferdig,da skrur jeg av ovnen og går en rolig tur ut og det ser jeg virkelig fram til no:))

Ønsker dere alle en fin lørdagskveld

7 kommentarer

Siste innlegg