Rolig dag

I dag har jeg seriøst ikke gjort det slag,ja bortsett fra å lage makrellkaker da:))men middan må mann ha så det tels ikke hi hi.

Fikk med min bedre halvdel på en rolig og kort spasertur her på Leira,ikke noe stress og med pause for naboprat innimellom.

Sola skinte og det var varmt:)herlig.

Men ut på ettermiddagen kom en voldsom regnbyge,den kom fort og forsvant like fort:)men sola skinte samtidig så vi fikk en vakker regnbue

Den sorte gryta jeg har malt stod ute på plattingen ,jeg har fylt den opp med fine stein fra Danmark no:) i dag kunne vi se kor det hadde regnet i løpet av natten for den var fylt med vann i dag:)og da kommer fargene på steinane godt fram

er dei ikke vakre:))hadde jeg kunnet skulle tatt med masse meir for jeg elsker vakre steiner:))

Nå har jeg sett et program på tv ,ekstreme samlere offffffff etter slike program får jeg mest lyst til å rydde og kaste med en gang:))helt utrolig kor enkelte kan trives i overfylte rom som ikke er framkomlige i det hele tatt:))

håper dere har hatt en fin søndag

5 kommentarer

Siste innlegg