omvendt

God morgen.I dag har jeg hatt en omvendt start på dagen.

Som jeg skrev i går var det ville tilstander på fjorden i går,men jeg var sliten og kaia full av ivrige fiskere:))så da jeg våknet i dag startet jeg med en tur på kaia:))

Det var roligt og stille der i dag men jeg fikk da en fin makrell:))no er den stelt og forberedt

en ny variant som jeg ikke har prøvd før.Jeg har fylt makrellen med persille fra egen hage,godt meieriesmør nykvernet salt og pepper,pakket så dette godt inn i folie som videre skal koke på svak varme i ca 10 min.

No når dette var gjort smakte godt med frokost,og jo det er makrell her også:)

ei brødskive med hjemmelaget makrell i tomatsaus:))nesten bedre jo lenger den står.

No skal jeg faktisk strikke litt:))slappe av og så blir det nok en runde til med fiskestangen:))dropper lange gåturer i dag ,kroppen føles sliten så jeg tar en rolig dag.

Det er kun 13,8+ ute tåke i fjella men opplett,har på følelsen att det ikke blir så flott som i går men det går greit vi har uansett godt vær:)

Ønsker dere alle en kjempefin dag

10 kommentarer

Siste innlegg