usja meg

I dag har jeg gått tur,det skulle jo være en hyggelig tur for å nyte

ikke noe klatring bare en rolig tur langs strandlinja,men hva er dette da?

har fisken hoppet på land,dere ser 3 stk ikke sant.Det stinker og jeg titter rundt meg,dette var ingen plass å stå og fiske på.Nyskjerrig som jeg er ville jeg se hvordan det såg ut utfor veien akkurat her,men isj og usj

noen har brukt det som dumpingplass og fyameg kor det stinka:(veier hit er stengt det er jo ikke lov til å kjøre ut hit.Noen har fått ett lass med storsei,men hvorfor ikke hive rasket på sjøen?og i tillegg har dei kasta en mengde svart plast  ja dei har faktisk kastet hele stampen for litt nedom avfallet lag en diger svart balje:(

Det er trist att dei gjør slike ting,først får dei fiske alt dei vil her gratis og takken er slik forsøppling.

Jeg snudde og trakket hjemover,lukta var ikke til å holde ut.Nei da var det bedre å sitte på kaia en stund

måkene fyller fjorden:)det er litt av ett liv hver gang makrellstimen hiver seg over småsilda,da letter flere 100 måker og tar grådigt for seg:))

det er deilig ute i dag,regnet vi fikk i går forsvant fort.Jeg ruslet videre oppover bakkane og drakk kaffe hos ei granne,hun nermer seg sine 80 hun også men ei koselig dame som jeg trives ilag med:))jeg lurte på om hun ville ha makrell,joda det hadde vært godt med et par stykker:))

Så jeg tok med fiskestanga da jeg kom ned igjen,men makrellen beit ikke på da,en liten lyr derimot fikk jeg:))så nå har jeg harr nystekt lyr til lunch så får jeg se om makrellen biter litt senere i ettermiddag:))

ønsker dere alle en fin dag

10 kommentarer

Siste innlegg