Snart på tide

Det er ripsbære jeg sikter til,lyt snart starte innhøstingen,aldrig før har det vært så masse trast og dei gjør det dei kan for å få tak i bæra:))og jeg gjør det jeg kan for å holde dem borte hi hi.

Plukket iallefall litt til desert i dag:)

noen som sa surt?he he det er det:))men på en god måte

Etter middagen var det fiskestanga igjen:))det begynte selvsagt å regne men pytt pytt fruen har da regnklede:))og fiskerane som var på kaia pakket fint ihop og reiste,dei hadde ikke regntøy:))

Så i kveld har jeg hatt hele strandlinja for meg selv og jeg fikk fangst:))

Kommer ikke unna makrellen 2 stk fikk jeg,5 sei og 1 lyr:))seien er filitert og ligg i frysa lyren henger i kjelleren den skal forvandles til fiskekaker i morgen:))

 

No skal jeg slappe av resten av kvelden,ble faktisk litt kalde ute,kanskje litt te hadde vært tingen:)

4 kommentarer

Siste innlegg