God morgen

Morgen bilde tatt fra verandaen no:))det er tett tåke ute men på Viddal skinner solen:))Jeg er ikke lei meg av den grunn for vi kommer til å få en utrolig vakker sommerdag ,her på Leira stig sola uansett ikke før det nærmer seg kl 10 og da tenker eg att tåka løyser seg opp:))

Er jeg heldige så får jeg en tur på fjorden i dag,min kjære mener att vi kan sette båten på sjøen igjen:)og så får vi bare håpe att det går greit å ta den inn i naustet etterpå:))

Her i huset kommer det gjester i dag,det er svigermor som får besøk :))men det er samme slekta så tenker vi blir innfiltra vi også:)så jeg får pynte litt på uteplatten min og tilby kaffekosen der.

Hadde jeg kunnet skulle jeg tatt en topptur i fjellet her i dag:))det skal være tur med fører i toppen av et fjell bak huset vårt ,1490m over havet.

Jeg har vært der oppe men ikke på tindane,jeg hvet att jeg kommer meg opp men jeg bør jo komme meg ned igjen også:))nei jeg får satse på litt mindre utfordrande turer ilag med min kjære:))men ikke i dag,kanskje en annen dag i høst en dag vi er opplagt og kan bruke den tiden vi vil:)

Ønsker dere alle en deilig søndag

5 kommentarer
    1. vi hadde litt tåke i går, men i dag er det ingen tåke. Sola kommer vel sånn ca 10 her og, så blir den nesten borte att litt seianre. Dagen skal nytes heime for min del i dag, tror eg. Torstein fann blåbær i går, så han skal på sanking av bær. Ønsker deg ein flott dag

    2. Hørtes ut som litt av en topptur du ønsker deg 🙂 det verste var at jeg lest SOPPtur og lurte fælt på hvilken sopp du forventet å fnne i den høyden hihi
      Du får kose deg på fjorden og ved heimen i dag, samme været her som hos deg, disig på morgenen og litt sol utover dagen 🙂

    3. Finvær og besøk er jo en super kombinasjon! Tipper dere har kost dere i dag. Det har i alle fall, jeg. Her har det vært varmt og godt, men det lette skydekket forsvant ikke før sola gikk ned, så jeg føler meg bittelittegrann snytt. 😉 I morgen kommer en ny dag og ei ny uke fyllt opp av nye muligheter! Ønsker deg alt det beste for sensommeruka som er i vente. 🙂

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg