Deilig å komme hjem

Da var jeg hjemme etter 3 dager på farta.Mandag var jeg på Moa,der var jeg så heldig å få en time ilag med Venke:))vi gikk på cafe ilag og spiste lunch.Det er utrolig hyggelig å bli bedre kjent med bloggvennene sine:))

Så hadde jeg time på frisk senteret med en fysioterapaut,beskjeden der var att jeg hadde så tettpakket med muskelknuter mellom og under skulderblad att jeg vil trenge tett oppfølging og behandling med fysiolterapi i mange måneder.

Det blir iallefall ikke på moa ,til det er pendlerveien altfor lang,5 timers kjøring tur/retur.Hun gav skuldra mi behandling ooog nå er jeg låkere enn på lenge:(men jeg var foberedt for hun sa jeg ville bli værre et par dager før det ble bedre.

Tirsdag var det tid for frisør,det er en sann fryd og jeg storkoste meg:))i tillegg til klipp farget hun håret en anelse mørkere en tidligere.

Denne kvelden passet jeg barnebarna i Volda,det var en hektisk men grei kveld:)ei venninde av datteren min kom og ringte på med sine 3 barn:))og hun tok til takke med samvær med meg hi hi så vi tok alle 5 barna bort på lekeplassen

da vi sa god natt og gikk hjem hadde bestefaren ordnet med kvelsmat:))yughert og ferske jordbær,var det ikke så att besteforeldre har visse privilegier angåande hva som er lov og ikke hi hi,ble ikke brødskive denne kvelden:))

 I dag var jeg alene hjemme på hybelen,så jeg ruslet en tur ned i sentrum ,30 min gange:))jeg kjøpte en god shorts,til under 100 lappen,tunika og nytt undertøy til selskapet på fredag,jeg bestemte meg for å gå opp igjen også,det var litt av en tur,alle dei gamle snarveiene fra den gang vi bodde der endte i blindveier,så turen hjem ble dobbel så lang som nedover,jeg gikk i zikkzakk oppover og turen tok ca 1.5 time.Vel framme var det rett i dusjen jeg var gjennomvåt av svette og glad for å ha kjøpt kortebukser:))dei kom godt med i solsteiken .Sønnen hentet meg etter jobb,vi handlet litt kolonial og så bar det tilbake til Leira.

Må nok innrømme att det var godt å komme hjem igjen,himmelen er fortsatt blå og vi har temperaturer over 20+ :))

4 kommentarer

Siste innlegg