nyte

dagene er til for å nytes ennå,vi har virkelig sommervarme og nydelig solskinn.

I dag tok jeg fram sykkelen igjen og syklet en lang tur,besøkte ei og kjøpte samtidig med hjem ferske egg.

Etter att vi hadde spist middag i dag gikk jeg ut i hagen og høstet solbæra,vanligvis plukker jeg 10kg men i år var det kun 2.6kg tilsammen.Ikke kan jeg skylde på trasten heller for den spiser bare rips:))jaja ikke noe å gjør med det bare nyte det vi fikk.

Siden jeg ble raskt ferdig med solbæra og sola fortsatt skinte tok jeg med et spann og gikk rundt garden for å plukke villbringebær:))

det var litt bedre å gå her i dag for nå er andreslåtten i gang så jeg slapp å vade i gress

og spannet ,det ble fullt,en 5 kilos spann full av villbringebær,sukk :))det er jo mye mye bedre enn hagebæra men jeg ser ikke fram til jobben i morgen  ,da skal det renskes og jo jeg åpner hvert bær for å være sikker på att der ikke er småorm inni bæra.

Det får bli morgendagens gjøremål siden vi skal avgårde i selskap om kvelden:))

håper dere alle har en fin kveld

11 kommentarer

Siste innlegg