God morgen

Det er lørdag og ute er det skyet men tørt og fint.Har ikke planlagt noe for dagen rent bortsett fra klesvask.

I går var dagen hektisk,jeg rensket villbringebær ,det tok meg et par timer,så måtte jeg fikse et bursdagskort som også tok meg et par timer:))kviteskjorta skulle strykes og dressen pakkes for sønnen ville kjøre meg til Volda,til hybelen vår i plasseveien.

Da jeg skulle ta en kort pause før jeg dusjet og stelte meg fikk jeg hyggelig venninnebesøk,slike ting prioriterer jeg høgt så fikk jeg heller stresse litt etterpå:))

Vi reiste bortover og kjørte videre til Brandal der vi skulle feire svoger og svigerinne som begge blir 50 år i år.Det var en hyggelig kveld og kjempegod mat,kom hjem kl 1.30 i natt ,men jeg var alikavel tidlig oppe i dag.

No kom vist regnet,har du sett på makan :)kanskje jeg bare skal leite fram litt strikketøy:))

ønsker dere alle en fin dag

8 kommentarer

Siste innlegg