På hode

I dag har huset stått på hode,jentene mine kom en tur for å sortere,kaste og dele innholde på ett kott.

Mesteparten var leker fra den tid dei var små og noe var fra skoletiden deres

stua var full og det var kjøkkenet også

barnebarna var med og syntes det var mye spennende her,gangen var brukt som sorteringshall:))

Før dei kom hadde jeg rukket å plukke inn litt ripsbær,og det fortsatte jeg med også når dei var her.Været har vært deiligt i dag også,ikke sol men mildt

det trengs pause i ryddinga:))her er yngste datter

og eldste datter:)

barna var flinke og spiste opp middagen sin og det belønnes med is

og så må vi springe litt,godt når værgudane er på vår side.

Det ble plukket 35liter med rips i dag ,og etter att besøket mitt hadde sortert og ryddet etter seg har jeg saftet + att jeg lager litt ekstra med ripsgele.

Nå er siste koke på ovnen og først når det er ferdig kan jeg rydde kjøkken.

Det har vært en grei dag men det skal også bli godt å slappe av i kveld:))

13 kommentarer

Siste innlegg