Min tur

God morgen.Da var det min tur å starte dagen med det våte.Det regner ikke no,men alt ute er vått og det meldes regnbyger i dag.

Selv skal jeg ta fram sykkelen og sykle på besøk i dag.

Tenkte dere skulle få se hva som dukker opp i hagen min no:)jeg sådde jo noen sommerfrø og nå begynner det å dukke opp blomster av dem:)

denne vakre valmuen kommer på hengande greiner og har flere knopper på samme stilk

Denne kommer som kvit og gul og er meteren høg

her ser dere høgda på dem:))selv ringblomstene blir kjempehøge i dette beddet,kanskje det er ekstra god jord:)

men noen kommer i litt lavere høgde:) denne dukker opp i kvitt,lilla og rosa

denne skjønnheten kommer det masse av

har dere en pose med linfrø i kjøkkenskapet så ta litt til våre og dryss dem i et bedd:))det gjorde jeg og her ser dere linplantene kommer,den første blomsten har vist seg

og snart vil jeg ha en blå seng av linblomster,det er vakkert:)

i fjord fikk jeg en hortensia,tror den var lys rosa,det var en til å ha inne,men jeg plantet den ut i hagen og se den overlevde og kommer igjen no:))i en skjønn lillafarge

overgrodd:))men jeg har ikke hjerte til å rykke det bort,jeg har som dere ser et bedd full av ville små fioler og dei blomstrer like flott ennå:))

Dette var en liten morgenrunde i hagen min i dag:)

Så ønsker jeg dere alle en vakker dag

16 kommentarer

Siste innlegg