God morgen

Stiv og ryggalaus men jeg skal ut med sykkelen:)tenker kroppen blir litt bedre da.Skal en tur inn til legen i dag,så får vi se om jeg sykler en tur lenger fram på dalen etter timen ,vi får se på været.

I går kveld gikk jeg på kvelsgudsteneste ilag med svigermor,det er igrunnen litt hyggelig det sånn midt i veka:))

Da jeg kom hjem kl 21.30 stod selvfølgelig baljen med rips fortsatt på kjøkkenbordet,og ingen andre enn jeg gjør noe med det.Det var bare å brette opp armane og begynne renskingen:)

valget falt på desertbær og ikke saft,så da har vi enda mer smak av sommeren å glede oss til når høstmørket senker seg og kulden kryper langs husveggane:))

Det er fortsatt litt rips i et par busker men dei var ikke modne,vi får se mulig jeg henter dem alikavel og lager mer gele så kan barna få litt med meg:))smaker godt til kjøttmiddager og ost.

Ønsker dere alle en fin dag

7 kommentarer

Siste innlegg