kos

I dag syklet jeg inn til legen,det ble der bestemt att han skulle bestille et nytt opphold til meg på muritun.Da er det bare å vente og se om jeg får plass.

Ei venninne syklet ilag med meg for etter timen syklet vi videre til ei felles venninne:))der vanket det nystekte vafler og kaffe.

Det er alltid koselig å møtes slik,så denne dagen har føket avgårde.

Jeg fikk meg foresten en liten venn hos venninna mi,ei som ville ha kos:)

og kosen var på mitt fang:))er hun ikke skjønn:)

Vel etter hver vart det varmt å ha henne liggande og sove i fanget mitt,så jeg vekket henne og sette henne pent ned på gulvet.Stakkaren strekte seg tittet opp på meg og klatret opp i sofaen igjen,smøg seg under armen min,tittet opp på meg med dådyrøyne og sovnet igjen godt plantet i armkroken min :))

jeg prøvde å løfte armen ,men da klorte den seg fast og fulgte med opp hi hi den hadde nok ikke tenkt å slippe taket nei.Selvsagt ønsket min venninne att jeg skulle ta den med hjem,men jeg ønsker nok ikke å ta til meg dyr igjen no som jeg er fri og frank.Selv en pus skal ha stell og pass,og jeg ønsker å være fri til å reise når jeg vil.

Tok bilde av ene plommetreet mitt når jeg kom hjem igjen

vi har støttet opp ene greina,men ser att flere skulle hatt støtte

det blir iallefall rikesligt med plommer om ikke så altfor lenge:))

Ønsker dere alle en fortsatt fin dag

4 kommentarer
    1. Kjempekoselig dag skjønner eg. Spennde om og når du får tid på Muritunet da.
      for ein skjønn liten venn du fikk deg. Skjønner att du koste deg med den i fanget og skjønner att du ikkje ville ha den med hjem. Hadde valgt det samme eg. Enten er man fri og frank eller så er man det ikkje. Sjølv om du bor på landet og har svigermor i andre etasje så skal ein ikkje belage seg på att andre kan passe dem.
      Det var litt av ein plommhøst. Burde kanskje tynna litt der. Husker bestefar min var veldig nøyen med å tynne ut når det var mye. Så dei som ble att vart store og saftige. Fortsatt fin dag da vennen

    2. gretashobby: ja slike små nøster vokser fort:)og det er ikke bare å reise fra dem.Tror mye av plommene forsvinner i mannens mage fort resten blir sylte og da treng dei ikke være så store,den største faren er heller att greina knekker

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg