Hybelboer

God morgen.

I dag har vi nydelig blå himmel og bare 3+ ute,det betyr att det er skikkelig kaldt så jeg håper jeg slipper vente lenge på bussen siden jeg skal være hybelboer i Volda et par dager.

Ser virkelig fram til å bli ferdige med denne rotfyllinga så håper jeg att det er min siste i mitt liv:))

I sommer strikket jeg et par herresokker i et tynt stripete garndet tok jeg ikke bilder av men i går kveld fikk jeg ferdig et par til i liten damestørrelse:)

garnet heter strømpegarn jacquard magic og er svært tynt,210m på 50g så det tok tid å strikke dem:)men garnet er veldig sterk og helt umulig å slite av for hånd.

Når jeg er ferdige med tannlegetimen i dag tenkte jeg å ta buss til Ørsta,vi har et svært stort gjennbruksbutikk der og der kan man vandre lenge.Jeg skal se om jeg finner lysestaker i god gammel skomakerform i messing/tinn for å ha på hytta og hvem hvet det kan godt tenkast att jeg starter opp julegavehandelen i dag:)

Jeg tar ikke med pc så da ønsker jeg dere et par flotte dager så er jeg tilbake på onsdag

10 kommentarer

Siste innlegg