En helt ordinær dag:)

Og det er nok slike dager dei aller fleste av oss har.

Startet dagen med noe så kjedelig som husvask men det må gjørast det også.

Dagen startet med regn,men det gikk fort over og da tørket det godt opp ute siden det blåste så godt.Jeg benyttet da anledningen til å gå en tur,selvsagt oppover trenger trimmen:)tok med en bøtte og fikk plukket nok 1 kg med villbringebær på turen,men no er det punktum ,no har jeg nok:)

I hagen min har jeg noe som heter luftløk,det vokset opp ,det blir nesten som gressløken bare att det ikke kommer blomster i toppen men buketter med småløk

om en vil kan en sette ned alle disse småløkene og få en hel åker:)no ønsket ei granne seg et par slike buketter med meg,derfor hadde jeg med det på turen i dag.Så med full bøtte villbringebær(plukket på vei oppover) så besøkte jeg henne og hun fikk løk,det skulle bare mangle,en gang i sin tid var det jeg som fikk av henne:)men hun hadde misset sine.

Det blir nok ikke sett flere ut i år med meg,det går greit for dei kommer igjen og igjen dei som alt står i jord.Mine løk skal bli smakstilsettning i smeltet smør som jeg kan ha på fiskemiddager i vinter:)

No har jeg rensket alle bringebæra,gusj kor kjedelig :))men no er det gjort og vi kan glede oss over verdens beste bringebærsylte utover høsten/vinteren mmmmmmmmmm 🙂

Da håper jeg at dere alle har en fin kveld i vente:)selv skal jeg ikke gjøre det slag hi hi

11 kommentarer

Siste innlegg