merkelig

God morgen kjære venner.

Ja i går kveld måtte jeg melde pass og finne senga kl 10:)merkelig jeg sovnet pronte :)fikk en innfluensa lignande følelse og mulig litt feber,men jeg føler meg mye bedre i dag:)

Jeg har planer om å ha en rolig dag i dag,tror det var det kroppen ville gi meg beskjed om jeg.

En oppgave har jeg alikavel,jeg må sykle til Bjørke i ettermiddag,fellesråde kommer på synfaring til kirka vår for å kartlegge reperasjoner som må til og da må sokneråde ha en enkel servering til dem på bedehuset etterpå.Det er helt ok,vi skal servere noen påsmurte rundstykker til ca 11 personer,men før det blir det bare kvile.

Dei melder storm her hos oss i dag,men jeg tror ikke det blir så ille.I så fall blir det sikkert mest vind.Det er 17,5 + ute og i skrivande stund opplett.

Da får jeg lese innlegga deres fra i går:))og så må dere alle ha en fin dag

8 kommentarer

Siste innlegg