Plommer

I år er det svært mye plomme i hagen vår og i natt blåste det slik att mange kilo datt på bakken,jeg var da snar ut i førmiddag og fikk plukket dem opp før sniglane kom til:))jeg vasket dem uansett først.

dette er bare litt av det jeg plukket opp,blåplommer og opal

noe ble til sylte og resten til saft

Ellers har jeg sittet mye på baken i dag hi hi og skal det fram til 14.50 da lyt eg nok fram med sykkelen.

Fellesrådet kommer som sagt på synfaring i kirka vår for å se om noe trenger utbetring og da ønsket presten att vi i soknerådet hadde litt servering etterpå.

Det har vært en del sol her hos oss i dag,men no har det skyet til og vi fikk såvidt en liten regnbyge som gikk fort over men det blåser godt,får vel ha et skjerf i halsen når jeg sykler,heldigvis går storparten av sykkelturen gjennom tunnel 🙂

 

20 kommentarer

Siste innlegg