onsdag

God morgen.

Da er det definnitift høst,bare 9.5 + ute og i dag har vi virkelig regnvær vi også.Det har jo vært litt regn her også innimellom ,men i dag ser det ut til å bli en skikkelig regnfull dag ute.

Formen er ikke helt på topp,det krisler i halsen og jeg hoster en del så jeg skal holde meg inne i dag tenker eg.Jeg går nok ut og ser om noen plommer har ramlet ned på marka i natt,men utenom det blir det innekos.

Fredag og lørdag er det kulturminnedager her i bygda,tema i år er møteplasser.En i soknerådet er en stor forkjemper for kultur og historie så han foreslo att vi i sokneråde skulle være med i år siden kirka og bedehuset er møteplasser.

Vi har derfor planlagt en konsert i kirka som skal gå fredagskvelden og for å demonstrere det sosiale ved denne møteplassen har vi gått ilag med bedehus styret og innvitert alle som ønsker det til kvelsmat på bedehuset etter konserten.

Vi tar høgde for minst 100 personer til mat og da kan jeg virkelig ikke gå henn og bli syk.

Vi vil gjøre det enkelt med å sette fram brød og pålegg slik att hver og en smører sin egen mat,men det blir selvsagt noe arbeid,både med opprydding,oppvask og gulv vask etterpå,heldigvis er vi 7-8 stk som skal jobbe sammen:)

Men i dag skal jeg ta det med ro og bare småpusle inne:)

Ønsker dere alle en fin dag

7 kommentarer

Siste innlegg