luftetur

joda jeg har hatt det i dag,jeg syklet 2 km inn til legen,der ble jeg lyttet grundig på og etter 3 stikk greidde han å ta blodprøve.

Så bestiller han taxi og sender meg bort på sjukehuset.Først måtte jeg selvsagt sykle 2 km heim igjen for det tar jo litt tid for taxien å komme seg inn hit.Jeg skulle ta røntgen av lungene mine.Legen syntes han hørte noe som han hørte veldig skjeldent og ville vite hvordan det såg ut på røntgenbilder.Men svar får jeg først over helgen.

Medan jeg satt på sykehuset ringer legen meg,han hadde gjort en feil med blodprøvene mine:(så jeg måtte inn på laben på sykehuset og ta nye.Føste mann stakk 2 ganger uten å lykkes,han forsvinner og en ny mann dukker opp:)heldigvis greier han å ta prøvene på 1 forsøk.

Er der noe grums så bør dei finne det no iallefall,ellers er det virus og jeg må bare ta tiden til hjelp:)

Sønnen var hos tannlegen så jeg kjørte med ham hjem igjen,vi stoppet på kolonialen så jeg fikk handle litt,og i dag fortener vi desert så jeg kjøpte sjokoladepudding:))

Da er det ikke lenge før middagen er klar:)jeg har fyrt opp i peisen for ute er det megasurt og jeg vurderer sterkt å koke litt kaffe:))

Da ønsker jeg dere alle en fin kveld

 

8 kommentarer

Siste innlegg