trening har begynt

Da var første treningsdag over.Jeg startet med en spasertur rundt muritunet og videre til sentrum

Når kl var 11 hadde jeg den første treningstimen i bassenget :)i dag spilte vi vannpolo og etterpå hadde vi en staffet i vannet,jeg avrundet da timen med boblebadet:)).

Her ville jeg legge inn noen bilder men får ikke lastet dem opp i kveld,sorry……

Vi gikk rett til lunch etter bassengtrening og så hadde jeg 1 times pause før jeg måtte ut på sykkeltur.Vi syklet i slakk oppoverhelling og tilbake ca 2 mil.Dette ble i tyngste laget for meg,det var feil sykkel og litt for langt så nå sitter jeg her med hodepine:(Etter middagen kl 15.30 kvilte jeg en time til før jeg var i samtale med fysioterapauten som skal følge meg på oppholdet.

Jeg har sagt fra att sykkel skal jeg fritas fra det var ikke det rette for meg,og som dere hvet sykler jeg masse hjemme:))bare att der har jeg en bedre sykkel og kortare turer.

No er det like før kvelsmaten og etter det skal jeg se litt på tv og strikke om jeg tar en runde i boblebade før leggetid får tiden vise,det er slett ikke utenkelig att jeg gjør det:))men da blir det bare kos og avslapping uten trim hi hi.

Så får eg håpe hodepinen slipper taket i kveld,jeg skulle jo ikke bli verre her men bedre :))

 

13 kommentarer

Siste innlegg