tverrfaglig

God morgen kjære venner:))jeg våknet heldigvis uten hodepine i dag og ute ser det ut til å bli en del solskinn:))

Når en kommer til muritunet får en dei første dagane et tverrfaglig møte.Det vil si att flere av personellet spør deg ut om alt mulig innenfor helse aktivitetet og forventninger,deretter går alle sammen og diskuterer seg imellom hva slags opplegg som er best mulig for hver enkelt inndivid utifra det som har kommet fram gjennom samtalene :))på den måten får vi best mulig utbytte og riktigaste treningsopplegg når vi er her.

Jeg har hatt 1 samtale med min fysioterapaut og skal gjennom 2 til :))

Dagen i dag vil starte med håndtrening,det har jeg selv bedt om å få,da dypper vi hendene i 60 grader varm flytande voks etter en liten stund skreller vi bort den stivna voksen sitter rundt et bord og gjør fingerøvelser ilag med en ergoterapaut :)) det er helt nydelig :)gleder meg.

Så har jeg legetime,det er oblikatorisk her på huset og det er også helt greit.

Jeg skal ha time med fysoterapauten,i dag vil timen gå til å kartlegge stoda med kropsfungsjonen og motorikken min :))

Til slutt blir det trening i varmtvannsbassenget :))

Dette er en rolig dag og det er greit synes eg å starte oppholde rolig i førstninga ,den riktige treninga kommer nok i gang på mandag og øker på utover:))

Da var det frokost her på huset så dere får ha en riktig god dag

15 kommentarer

Siste innlegg