høst i Valldal

God morgen kjære venner :))

Det er lørdag og helg og her i Valldalen er høsten helt nydelig:))

Se bare på denne hagen hvem skulle tro vi snart sier oktober?

Jeg måtte bare fotografere litt blomstringen mot sentrum her i går:)

det er bare so nydelig blomstring:))

Det er lørdag og vi har ikke noe på programmet,så dager står til egen disposisjon:))ute er himmelen helt blå uten en sky og snart kommer sola fram,herlig:))

Jeg og ei dame til skal kjøre mot Tafjord og gå tur opp på Mulldalsetra :))det er en fantastisk flott tur så jeg gleder meg:)litt bratt men grusvei så det går greit,vi tar med oss niste så slipper vi å haste tilbake til lunchen.

Jeg har fått timeplan for neste uke,hmmmmm tror jeg må ha en prat med fysioterapauten min jeg:))

Dere skjønner det torsdagen liker jeg ikke,bare hør her:)9.15-9.45  dans/zumba          11.00-12.00 bassentrening              13.00-14.00 klatrevegg

Hallo synes eg ser meg selv oppover klatrevegg,og zumba for stive hofter uffff det prøvde jeg sist jeg var her og det gikk ok i førstninga men så fikk jeg sinnsykt vont i hoftene:( så ja en alvorsprat med fysioterapauten må jeg ha på mandag hi hi.

Men det er lenge til torsdag :)i dag er det lørdag og jeg skal kose meg på fjelltur:))ønsker dere alle en fin dag.

PS jeg hadde legetime i går og han kunne konkludere med att lungene nå hørtes helt fine ut:))så innfeksjonen har nok omtrent forlatt meg no

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg