En aktiv dag

Som dere sikkert har forstått så har jeg hatt en aktiv dag i dag:))sluredagene er over og nå er det trim som gjelder.

Etter frokost startet jeg dagen med håndtrening,etterpå går vi bare over gangen til gymsalen og fortsetter direkte med mage/ryggtrening ilag med fysioterapaut,no trudde dere sikkert att vi skulle hatt en pause men neida på timeplanen stod det rett opp på trimrommet:))her fikk vi innføring i dei styrkeøvelsane hver og en av oss skulle ha,fortsatt med fysioterapauten.No fikk vi pause og det var tid for lunch og etter maten var det trening i basseng:))

Da bassengtreningen var over hadde jeg tid til å gå bort på bibloteket og hente noen bøker jeg bestilte før helga:))og vel tilbake var det ennå en time på trimrommet,pjhuuuuu,fysioterapauten ville se om vi hadde fått med oss øvelsane vi hadde fått og om vi fikk til å gjøre dem riktig.

Det skal sies att jeg etter den timen var rimelig sliten i skuldrane:))

Vi spiste så middag og så tok jeg med strikketøy og gikk på hobbyrommet,det var ok det men armane var vist oppbrukt for i dag:))

Jeg satt no der alikavel og bare slappet av før kvelsmaten og så var det jakten på kjærligheten på tv stua :))

Ikke alle dager er like hektiske som i dag da:))

I morgen skal vi starte dagen med et morgenmøte,er det noe vi lurer på tar vi det opp da,så står det gymsalaktivitet på timeplanen før vi kler oss for en felles friluftstur:))hvor vi skal hvet jeg ikke så det blir spennende,på slike turer har leder med felles mat som vi griller ute eller wooker på bål:))

Men dagen min er vist ikke over når vi kommer tilbake for hvis jeg rekker det har jeg time på trimrommet med fysioterapaut straks vi kommer inn døra:))

Det fine her er att det går greit om vi ikke orker å være med på alt:))så vi får no se ka tid vi er tilbake etter turen.

Da ønsker jeg dere en riktig god natt alle sammen så får eg ta med fotoapparatet i morgen:)

6 kommentarer

Siste innlegg