litt rolig

Når en trener er det også viktig med kvile for kroppen trenger tid til å hente seg inn igjen.

Etter en hard dag i går var det deilig med en rolig dag i dag:))jeg startet dagen med håndtrening,det er bare så deilig.Vi dypper hendene i varm voks som holder ca 50 grader,når vi er gode og varme ruller vi av hansken og gjør forskjellige fingerøvelser ilag med en ergoterapaut.

Så var det styrketrening i basseng,ikke mer å si om den saken det er bare himmelsk:))

Jeg skulle hatt behandling med fysioterapaut etterpå men timen gikk ut så jeg gikk en tur istedenfor,jada jeg gikk i skogen og der plukket jeg en fin bukett med kantareller+ noen piggsopper og 4-5 traktkantareller :))no ligger dei til tørk og skal glede oss utover vinteren.Jeg har tørket en porsjon og det var kjempevelykket.

Jeg kom hjem til lunchen og etterpå var det avspenning.Da legger vi oss på en matte i gymsalen med pute under hode og teppe over oss,lyset blir slukket og vi får beroligande musikkpå samtidig som ei prater om å kjenne etter og slappe helt av:))noen sovner og det gjør godt.

Siden det fortsatt var tidlig dag og vi ikke hadde mer på programmet tok jeg en ny spaser runde ute

Jeg kom over noen små piggete sopper

dette er vorterøyksopp og som unge er det matsopp,men om den er god hvet jeg ikke ikke hvet jeg om den kan tørkes heller så da lot jeg dem stå ifred :))

Etter middagen har jeg vært sosial og kost meg på arbeidstua ilag med noen flere damer,

Når jeg nå kom tilbake på rommet mitt hadde pleierane vært her og lagt en tempurmadrass i senga mi :)) o lykke da håper jeg å få en hel natt søvn.

Rekker ikke å komentere alle innlegg får ta det litt etter litt :))men no er det natt så da ønsker jeg dere en riktig god natt alle sammen

10 kommentarer

Siste innlegg