Dagens aktiviteter

Da var dagens trimøkt over men det er ikke utenkelig att jeg rusler en tur senere i dag 🙂

Ergoterapauten var ikke her i dag men hva så ?vi er blitt flinke så fingertreninga gjorde vi på egenhånd :)måtte bare få ei til å låse opp rommet for oss.

Så var det zumba ,jada jeg hvet att jeg grudde meg :)men det var grunnløst for zumba var helt ufarlig hi hi.Dansen vi prøvde på sist jeg var her må ha et annet navn for det var ikke noe for mine hofter.

Så var det bassengtrening :)det er alltid like godt uansett kor hardt vi trener.I dag hadde vi eurobik i bassenget ,kjempeartig og god trening uten att det belastet musklaturen:)

Kjem på att mellom dans og basseng hadde vi en ledig time :))da gikk jeg og ei til tur:)

Så var det tid for klatreveggen.Jeg må innrømme att jeg ikke prøvde,det er hardt for hendene i tillegg er magen litt i ulage.Om jeg prøver litt senere i oppholde får tiden vise.

Siden jeg valgte bort klatreveggen tok jeg en time på trimrommet,og skal jeg være ærlig så har jeg nok bedre effekt av det.

Alle øvelsane sitter og jeg føler att jeg mestrer dem bortsett fra 1 øvelse i slynge,uansett hvordan jeg prøver så gjør det utrolig vont i magen :(men jeg prøver så får vi se om der blir framgang innen oppholde er over.

Da er dagens ettappe over,snart er det middag,tror det er biffsnadder,rotmos og stekte tomater:)

Det er også torsdag og det betyr hyggekveld,i kveld er det quis og litt kaffe og kjeks,ja og litt loddsalg:)der pengane går uavkortet tilbake til muritunet gjester i form av nyinnvesteringer.Siste innvestering er egen minibuss til brukerane sine utflukter 🙂

Da ønsker jeg dere alle en fortsatt fin ettermiddag

5 kommentarer

Siste innlegg