Det er natta

og får jeg ikke sove i natt ja da veit ikke jeg.

Etter middagen tok jeg med meg ei som har ms på spasertur,og ja hun er sprek :))og bruker hverken krykker eller rullestol.Jeg mintes en vei jeg hadde gått tidligere,vi vandret dit ,først langs hovedveien et stykke før vi klatret over autovernet og ruslet langs sjøkanten

der går det en nydelig sti,når vi kom til enden gikk vi opp og gjennom en svær eplehage :))litt epleslang hi hi men det var fra marka,jada jeg er lovlydig :))i enden kom vi til et led som førte oss ut i skogen.

Det var litt av en strabasiøs tur å ta min venninne med på :)men hun holdt tritt hi hi .Vi gikk på nydelige stier klatret over nedfelte trær krøp under nedblåste trær gikk rundt svære røtter,over små bekker,skled på mose og balanserte nedover en gedigen gran som låg på langs i løypa :))

joda det går ei rås her :))

Vi brukte 1t 20 min på turen:))

Vel nede igjen måtte min lagvenninne erkjenne att hun var satt ut hi hi,jeg kaller henne for durasell bateri slik hun fyker hele dagen,planen var også en tur på trimrommet men jammen meldte hun pass hi hi 🙂

For å ha ms og greie den turen er utrolig flott

Det var vi to som holdt hyggekveld i dag,det var full sal god stemning jeg vant solbærsyltetøy :))og vi hadde en trubadur som underholdt med skikkelig dansebandmusikk :))

Nå håper jeg att jeg får sove i natt for ja jeg er faktisk trøtte,orker ikke lese alle innlegg det får eg ta igjen :))ønsker dere alle en riktig god natt

 

11 kommentarer

Siste innlegg