ekstrem

God morgen.

Det er søndag og vi har nå fått regvæ vi også.Jeg har vært her 2,5 uker og hatt bare sol :)men i dag kom altså regnet.

Det er ikke vanlig regnvær,neida det meldes ekstreme vannmengder i indre strøk så da får vi mer enn nok tenker eg.

dette bilde er tatt no fra rommet mitt,men det har økt i styrke medan jeg la bilda inn på pc en.

Egentlig hadde jeg tenkt å ta noen bilder her ute i hagen i dag,jeg er litt treg ser dere :)) for selv om det er oktober så står rosene i full flor og er så vidunderlig vakre :))vi får se da om det letter litt.

Denne helgen har vært usedvanlig stille og fredelig her på muritun,mesteparten er hjemme i helgen og resten tror jeg må gjømme seg på romma sine :))

På tv stua i går var jeg alene og såg skal vi danse,det kom et par damer til etter nyhetene så litt prat vart det før leggetid.

Jeg jobber litt på arbeidstua for tiden ,men det er tenkt som julegave så jeg kan ikke røpe meg før jul :))

Så dagen blir litt på arbeidstua og så skal jeg ta en økt på trimrommet :))

ønsker dere alle en fin søndag,er det fint vær så gå en tur,regner det så kos dere inne :))

17 kommentarer

Siste innlegg