overasket

Det er natta på huset og jeg har ikke hatt tid til bloggen selv om att det er søndag.Da jeg var innom rommet mitt for å hente noe ringte telefonen,det var min kjære som lurte på om jeg ville ha besøk :))o lykke selvsagt har jo ikke sett ham på 1 måned.Jeg trodde han var i Ålesund men så var han 3 minuters kjøring herfra :))og da skjønner dere hvorfor jeg ikke har hatt tid her inne hi hi.

Nå i kveld satt vi en liten gruppe med damer på arbeidsrommet og strikket,og heldige oss for onsdag kom det en kjempehyggelig kar inn som pasient og han er trubadur :))han spiller dansebandmusikk .På arbeidstova star et keybord og jammen ville han være hyggelig og spilte en god halvtime for oss :))

Jeg har vært på trimrommet og syklet 10 km og jeg har putlet med julegave på arbeidstova.

I morgen har jeg fått time med legen på huset,så får vi se hva han vil med meg i morgen :))vi blir iallefall godt oppfulgt her.

Men no e det natta,i morgen er det en ny dag ,og kl 9 blir det full kjør i gymsalen:)best å være utkvilt da

natta

9 kommentarer

Siste innlegg