etterlysning

hei kjære venner.I dag har jeg en etterysning :))lurer fælt på om noen har strikkeoppskrifter på barbie klær ?

Ellers har jeg hatt en helt ok dag i dag.

Blodprøvetaking etter 3 bom forsøk i går,men på 5. forsøk i dag gikk det ……..JIPPY,da slipper jeg en ny runde i morgen :))

Jeg fikk behandlig på benk av fysioterapaut,,nesten litt nytelse i dag :)) for fysioterapauten min hadde med en student og hun var myyyyyyye snillere med nevene sine en han jeg har ellers hi hi.

Det bygges på her på muritun og det nye bygget skal kobles ihop med det gamle ved bassenget.I dag jobbet dei i den avdelingen noe som medførte til att vi måtte dusje på rommene våre og ta på badetøyet der,tulle oss inn i handuk og trippe gjennom gangane til bassenget :))litt kaldt ja men velsignet varm og godt i vannet.Kaldere vart det selvsagt etter timen,men vi fikk fort opp varmen igjen etter nok en dusj på rommet.

Vi hadde nå en times pause som jeg benyttet til å gå en tur på ca 50 min 🙂

det småregna litt men ikke mer enn att jeg slapp regntøy.

Da jeg kom tilbake var det tid for avspenning,gymsalen var av en eller annen grunn utrolig varm og deilig så vi var borti og sovna den halvtimen vi låg der :))

Så hadde vi nok en time pause før dagen ble avsluttet med styrketrening på trimrommet.

Nå lager jeg noen gaver på arbeidstua,siden det er gaver må dokke nok vente en stund på å få se hva det er :))

Da ønsker jeg dere alle en nydelig fin kveld

15 kommentarer

Siste innlegg