lørdagstur

da fikk jeg fram bilder fra dagen i dag :)) jeg gikk en runde i bygda før jeg tok av på en grusvei som ledet til vannverket,det var ganske langt å gå men koselig :))

fortsatt nydelig vær i Valldal :))

det er koselig å gå langs skogsveien

omtrent framme og vi kunne se utover dalen og ned på campingplassen (en av mange )

jeg gikk over brua her og ruslet litt i skogen,men siden jeg var alene og ikke kjent på den andre siden snudde jeg fort :))

på vei tilbake fikk jeg den glupe ideen om att jeg skulle gå rett ned gjennom granskogen istedenfor å følge veien.

Typisk meg :))jeg måtte knekke meg vei den første biten men så dukket der opp en sti :))

og denne veien fulgte jeg til jeg kom ut av skogen 🙂

jeg hadde da kommet til et gartneri,no kjente jeg meg igjen det var et stykke fra muritun men veien tilbake var rett fram så det gikk greit :))

turen tilbake gikk langs koslige garder ,gjennom en campingplass og som dere ser her blomstrer alle sommerblomstene like vakkert ennå

jeg nermer meg sentrum

og til slutt tar jeg med kirkespiret som er fra 1863.

Sliten og sårføtta ettersom turen tilbake var mye på asfalt  og varte i 2.5 timer var det godt å sette seg ned.

Egentlig hadde jeg avtale om å gå tur med ei dame 2 timer senere men var igrunner litt lettet da hun sendt melding om att det ikke passet.

Men etter middagen gikk jeg alikavel en rask tur tilbake til sentrum for å sende et brev.

Resten av kvelden har jeg slappet av,strikket pratet og sett på skal vi danse,no er det natt på meg og er jeg heldige kommer min kjære i morgen og går tur ilag med meg :))

Ønsker dere alle ei riktig god natt

6 kommentarer

Siste innlegg