fjelltur

Da var en vidunderlig deilig dag over,og ja pc fikk bli for min kjære ville ta fri jobben på onsdag og hente meg tidlig :))

Han kom på besøk i dag og da har vi brukt dagen på å gå en aldeles nydelig fjelltur etterfulgt av en biltur i Tafjordfjella :))

Vi kjørte til Fjørå en liten grend mellom Valldal og Tafjord ,her bestemte vi oss for en tur til Ruggå,min mann hadde ikke vært der før så det var fint å vise ham en ny tur.Da er det bare å nyte ruta vår i dag :))

vi kjørte opp hit og nå begynner spaserturen

vel oppe på ruggå,navnet tror jeg kommer av steinen jeg sitter på,for du kan stå og rugge den fram og tilbake,litt skummelt ? for meg så absolutt .

utsikt den ene veien

og den andre veien :))en lang nydelig dal langt der nede.

No kunne vi jo snudd og gått ned igjen,men nei jeg viste om en annen vei ned,så da valgte vi å fortsette bortover

upåklagelig utsikt her oppe i høgda

jeg koser meg :))

og min kjære koser seg

vi tok ikke av nedover,vi valgte å gå til nysæter :))en lang vei,kjærlighetsvei kanskje :))vi gikk helt til snøgrensa

en helt utrolig deilig følelse å ha greidd å gå helt opp hit :))tror den dere gubben min skulle vært idretspedagog eg hi hi hadde vært spreke da med slike turer :))

da var det bare den lange veien ned igjen til bilen :))joda kjente det i knea men no går det greit.

Etter denne fantastiske turen kjørte vi en tur før vi vendte tilbake til muritun,der kjøpte vi kaffe og desert i kafeen før min kjære måtte ta turen hjem igjen.

Men på onsdag da blir jeg med ham :)) no er det kvelsmat og så skal jeg kvile ha en fin søndags kveld alle mine venner :))

18 kommentarer

Siste innlegg