Fjellgeit

God kveld kjære venner.

Ja nå sitter jeg og bare kviler etter å ha vært fjellgeit halve dagen:))jeg og min kjære skalle en tur på fjellet bak huset vårt,vi valgte imidlertid å gå opp en annen vei en normalen.

Resultatet vart en lang ,bratt og krevande tur som tok lang tid,jeg fikk virkelig prøvd meg som fjellgeit og krøp på alle 4 enkelte plasser.

hvordan i fredens navn skal vi komme oss opp på dette berget ?

det gikk ikke ,vi måtte snu og prøve en annen vei

vi gikk langs berg

og jeg klatra

jeg krøp :))det var bratt og ja jeg hadde serdeles mange utfordringer for å komme meg opp :))

men jeg kommer meg opp :))

kaffepause før siste etappe


 
endelig oppe,og jeg plukker med meg litt tyttebær til dagens middag

på vei heim,sliten men fornøgd med dagen :))og vi gikk ned igjen den normale veien som ikke er på langt nær så bratt

her ser vi ned på Leira 🙂

No kom veslejenta og kavaleren,dei skal rake krabbe i kveld men veslejenta skal være hjemme hos meg så jeg får ta meg av henne no :))

11 kommentarer

Siste innlegg