Tilbake til hvedagen

Etter 5 uker så er no hverdagen tilbake til sin vante gang.

Jeg stod opp til 8,6+ og litt regn i lufta og veldig vått ute,jeg klager ikke for jeg har virkelig vært velsignet med mye sol og finvær hele sommeren og høsten til ende :))

Guttene mine har vært flinke i heimen medan jeg har vært på muritun alikavel så merker jeg att jeg har vært borte :))så i dag har vaskefilla fått en omgang over gulvene og teppene er ristet,fortsatt må det tørkes støv og støvsuges men det får bli en annen dag .

Noe jeg har lært etter att jeg ble uføretrygdet er å tåle litt rundt omkring i heimen,litt støv stresser meg ikke opp slik det gjorde før nå tar jeg det litt og litt etter hvilke energi jeg har :))

Det lukter reint og gulvene skinner så da er fruen fornøgd.

Om en time skal jeg på strikkekafe det skal bli hyggelig å møte venninnene mine igjen :)jeg etablerer gode vennskap på muritun hver gang jeg er der men det er noe eget med dei som jeg har her hjemme.

Nå har jo Kvivsveien åpnet og det tar ikke lange stunden å kjøre til Grodås,lørdag var jeg der ilag med min mann og hans bror,på butikken møtte jeg noen damer som hilste på og ville vite hvor jeg kom fra :))jeg fortalte att jeg bodde på den andre siden av tunnelen :))dette var noen damer som også drev en strikkekafe eller hobbyklubb siden ikke alle strikket :))dei lurte på om vi ikke skulle ta og slå oss sammen og møtes litt her og litt der.

Dette høres spennende ut så jeg skal lufte ideen med gjengen her i dag så får vi se om det er stemning for det.

No er jeg veldig låk i hendene mine og høgre skulder så det blir ikke store greiene på mine strikkepinner,men litt barbietøy skal jeg prøve å få til,nå har jeg en lang barbie kjole på gang så får vi se om den blir ferdig i dag :))

Ønsker dere alle en fin dag 🙂

11 kommentarer

Siste innlegg