Tirsdag

God morgen.

Det er tirsdag og ute er det skyet men opplett.I ettermiddag er det soknerådsmøte og jeg skal sykle så da håper jeg at været holder 🙂

Jeg har jo vært borte en stund og det merkes jo i heimen,i går fikk gulvene en omgang med vaskefilla og nå er det brødbaking som pågår 🙂

første brett er straks ferdig og jeg er klar med brett nr 2.

Det er jo enkelt og greit med butikkkjøpte brød,men i det lange løp så liker vi nok hjemmebakte best og dei metter bedre.

Ellers har jeg ikke så mange planene for dagen siden jeg skal avgårde på sykkel i ettermiddag,nå varer soknerådsmøte bare ca 1 time eller litt over,slike dager blir litt punkterte i forhold til hva en kan finne på.

Det meldes snø på torsdag så jeg skulle absolutt hatt meg en tur ut i marka får krysse fingrane for den muligheten i morgen :)) og så må litt forskjelligt ute i hagen inn for sesongen,hmmmm kanskje jeg skal satse på det i dag :))

Ønsker dere alle en fin dag

16 kommentarer

Siste innlegg