sukk

Det er vist vinter på tapeten i dag,det er ikke utenkelig att vi får det kvite dekket ned i bygda i løpet av dei næraste dagane.Men jeg prøver å kose meg ute medan det fortsatt er bart ute og snøen holder seg i høgda.

Jeg sykla en tur i dag og besøkte ei venninne,håper det er mulig å bruke sykkelen ennå en stund :)men det spørs for som dere ser kryper snøen farlig nær bebyggelsen

men i dag kunne jeg sykle og nyte grønnt gress og gul skog.

På vei hjem ville jeg en rask tur opp i granskogen og se om der var litt flere traktkantareller,og joda jeg fant litt til dagen middag

på vei ut av skogen greidde  jeg selvsagt å skli og dette :(typisk meg sukk smertene vil jeg ikke beskrive engang :(men det gjør vondt veldig vondt faktisk i høgre skulder.

Har jo problemer med den skuldra allerede og skal på ny røndtgenundersøkelse 8 nov.

Trur eg skal holde meg i ro resten av dagen eg

12 kommentarer

Siste innlegg