no er det gjort

Alle hagemøbler har nå kommet i hus,sommeren og høsten er definnitift over og ute har vi vinter.

Etter att jeg hadde bert i hus møblane gikk jeg på besøk,men for å komme ditt måtte jeg gå et stykke i motebakke.

No skal jeg prøve å tenke positivt angående det kvite ute :)) det lyser opp ,det isolerer,og barna storkoser seg dei som må skuffe snø får god trim  :)joda snøen kan gå ann men vinden den finner jeg ikke noe positivt med så den kunne vi vært spart for hi hi.

Jeg har nå uansett vært ute og gått og jeg hadde noen hyggelige timer hos ei dame som setter pris på litt selskap :))og hos henne koste jeg meg med kaffe og eplekake og pepperkaker :))

på vei opp såg det slik ut

og da jeg gikk ned igjen slik :))fortsatt flotte farger men dog mot kvitt underlag

det blåser utrolig godt og jeg som ikke fyrte opp i ovnen før jeg gikk ut,hi hi sønnen var ikke helt fornøgd med tempen når han nå kom hjem:)det blir nok fort varmt det brenner iallefall livligt i vedovnen no

15 kommentarer

Siste innlegg