noen bedre ?

Hei kjære venner :))noen som husker bilde mitt i dag morges ?

joda slik såg det ut når jeg våknet,og dette inbød ikke til uteaktivitet for min del.

Hva har jeg så bedrevet dagen med ?

Jeg har bladd i gamle ukeblader,hjemmet for å være helt presis :))innimellom abonerer jeg men kaster ikke.Det var begynt å bli noe fullt nå så jeg gikk gjennom ,og det må ha vært et par hundre blader.Jeg sorterte ut alle med interesante strikkeoppskrifter resten gikk i papirdunken.Så gikk jeg gjennom strikkeoppskriftene ,rev ut alle jeg ville ta vare på og resten har jeg nå hatt i papirdunken.

Håper den ikke er for tung :))for joda den ble full og sikkert veldig tung.

Middag har det selvsagt blitt innimellom alle bladene da hi hi.Nå har jeg bare familien igjen :)og dei bladene skal få leve lenger har dem i en stor gammel kiste 🙂

Men så var det været da,skal tru om det er noen der ute som har mer enn oss?eller er det bare vi som blir straffet pga all sola vi hadde i sommer:)

Dette er iallefall stoda i skrivande stund

joda det er samme motiv og ikke ser det ut til å ville gi seg heller

egentlig skulle vi gjort som bamsefar og gått i hi 🙂

14 kommentarer

Siste innlegg