lat lørdag

Ikke mye sprell her i huset,tror den voldsomme snømengden som kom i går satte oss alle litt ut av spill.

Men litt småplukk har det nå uansett blitt i løpet av dagen som klesvask og rydding samt litt støvtørking og så fikk jeg i hus litt ved medan det fortsatt var dagslys.

Min kjære er ute og måker snø no,siden det var mange + grader i dag samtidigt som att det snødde så ble alt vått ute veldig vått og i natt sies det å bli 5-brrrr enda verre i morgen med hele 10- som nattetemperatur og da fryser nok snøen fast.

Når det er guffent ute er det godt å hygge seg inne med noe godt så min kjære lager gelekake til oss i dag :))kaken er ferdig bare geleen som må bli passe stiv før han kan helle det over kaken:)mmmmmmm gleder meg og fruen hun lager pizza,i dag har jeg på selvplukket piggsopp :)er spendt på den smaken lukter iallefall godt.

Vi hadde oss en liten tur til Grodås også i dag så jeg fikk fylt opp litt i matskapa,Grodås er ikke store plassen alikavel har dei 2 butikker der med kolonial.Det er ikke vanskelig å se att dei gleder seg over att tunnelen har åpnet og med det har dei fått nye kunder,dei er så blide og hyggelige og yter topp service så det blir rent hyggelig å handle der :))

Da skal jeg fortsette å late meg :))strikke litt og etterhver kose meg med god mat,ønsker dere alle en alletiders hyggelig lørdagskveld

11 kommentarer

Siste innlegg