overasket

God kveld kjære venner.

Må innrømme att jeg følte meg bittelitt deprimert i dag,jeg følte meg så absolut ensom og helt alene,ikke nyttet det å kose seg med tv heller.

Så etter å ha sittet og sturt til kl 11.30 kledde jeg på meg og gikk ut,tok med litt håndstrikk også sånn i tillfelle :))jeg endte opp hos min koslige granne på 78 :)) og vi fikk noen koslige timer sammen der pinnene og praten gikk medan vi koste oss med kaffe og eplekake :))

Da jeg gikk ned igjen kledde hun på seg og spaserte sammens med meg,da kunne hun samtidig gå barnebarnet sitt i møte etter skulen.

Da jeg kom hjem kom sønnen samtidig )og joda jeg lagde da en stor gryte kjøttsuppe medan jeg stura :))så nå har vi kost oss med god middag,kaffe er kokt og jeg har funnet en skål med noe sukkerholdigt til kaffen:))

Som om ikke det er nok ,jeg fikk trivelig og overaskende gave i posten da jeg kom ned igjen:))

min gode bloggvennine hobbyting har strikket og sendt meg denne vakre duken i kunststrikk:)tusen tusen takk for nydelig gave,denne skal definitivt ligge på mitt bord julekvelden:)og ved siden av fikk jeg en rose

den skal jeg ramme inn og henge på hobbyrommet mitt:)og blir jeg nedfor en dag kan jeg bare titte på denne vakre rosen.

Det har nå snudd fra 7- i dag morges til 0,5+ i kveld og i løpet av uken skal det være oppe i 7+ 🙂

Ønsker dere alle en fin kveld,jeg skal iallefall kose meg nå som begge guttene mine er hjemme :)))

16 kommentarer

Siste innlegg