litt småstrikk

God morgen kjære venner.

I dag blåser det friskt ute og jeg våknet i tillegg til 10+ grader :)det kan jeg like.Snøen som kom smelter fort,alikavel er alle markane fortsatt kvite.

Om det passer seg slik så får jeg venninnebesøk i dag :)så her blir det kaffe og boller,hyggelig prat og strikking.Passer igrunnen godt for i dag murrer det litt i hode og da er det på tide å roe litt ned.

Jeg styrer med en god del forskjelligt innimellom det jeg skriver her,men siden det skal være julegaver kan jeg ikke vise hva før etter jul :))

Men litt kan dere få se for jeg har litt småstrikk ferdigstilt no

enkle leggvarmere som jeg egentlig skulle ha selv,men jeg la opp for lite så dei vart litt små.No har jeg tynne døtre og barnebarn som veks så noen kan gjøre seg nytte av dem uansett :)det er strikket i et mor åsegarn som jeg faktisk har hatt liggande i mer enn 17 år nå :))

Så har jeg strikket litt småpukleri som barnebarn skal få til jul :)og leser mamma dette så er det ikke min feil 🙂

klar for en dag på stranden

eller en kveld på byen :))

Nå har jeg begynt på nye leggvarmere og denne gangen vil dei nok passe meg selv 🙂

ønsker dere alle en fin dag

18 kommentarer

Siste innlegg