En fin langhelg

Da var en fin langhelg over :)har hatt huset fullt så det har overhode ikke vært tid til blogg.

Lørdag hadde vi 4 middagsgjester,jeg serverte helstekt kalkun til middag,rips til desert og eplekake med pisket fløte til kaffen :))

Da gjestane reiste ryddet vi ,vasket opp og slappet av en liten time da dukket datter og barnebarn opp.Siden klokka var masse og barna sov ble dei bært rett til sengs :)I går reiste jeg,datter og barnebarn til Måløy hvor vi hadde en koselig dag sammens med mine foreldre :))

utenfor blokka til mine foreldre,no har vi nesten 2 timers kjøring forran oss tilbake til Leira,og joda vi hadde 2 trøtte små som sovnet fort i bilen.

Siden det igjen var natt når vi kom hjem i går kveld og datter var fri til i ettermiddag sov dei over til i dag.

Klokka 12 reiste dei og jeg dro inn til Bjørke på strikkekafe.

Emma var glad da hun fikk arve en hel strikkedress etter sin mamma i dag,denne strikket jeg en gang for mange år siden.Hadde ikke noe til veslegutt så jeg skal strikke ny ullbukse til ham,striper i alle farger :))

Vi var heldige på strikkekafe i dag,ei av damene hadde barnedåp i helgen på et barnebarn og troppet opp med masse kake til oss i dag :))mmmmmmm deilig var det.

No skal jeg bare slappe av og strikke litt ,i morgen blir det Voldatur .Jeg skal på sykehuset og ta nye røndtgenbilder av skuldra og tar derfor bussen kl 8,så får vi se om jeg rekker en julegave eller to før bussen går hjem kl 14.00 på ettermiddagen.

Ønsker dere alle en fin fin kveld

20 kommentarer

Siste innlegg