lørdag

Vel heime og mett i magen :)jeg og min kjære har hatt en heldag i Ørsta i dag,tror det er mer enn et år siden sist vi hadde en slik dag på en vanlig lørdag.Skjønner ikke hvordan noen kan greie å ha det slik hver uke,gå i timesvis og trakke i butikker,jeg var iallefall glad da vi møtte en svoger som innviterte oss hjem på kaffe :)og det ble vi til kvelden kom.

Kjøpesenteret amfi i Ørsta har bygget på og enda flere butikker har fått plass,det var åpning når jeg var på muritun så det var kjekt å  bruke en dag på å gå der og se :))og joda ennå litt flere julegaver ble ferdige i dag :))

Her går ting fort om dagane,torsdag var jeg hos legen og i dag fikk jeg første innkallelse til ennå en røndtgenundersøkelse,det er om 14 dager ,skal i tillegg ta mr men den timen har jeg ikke fått ennå.

Men jeg fikk også time på gynekologiske,sukk er det allerede 1 år siden jeg var der……ja ja sånn er det jeg blir iallefall passet på :))

Nå skal jeg slappe av og bare kvile beina resten av kvelden :)ønsker dere alle en fin lørdagskveld

10 kommentarer

Siste innlegg