fjelltur og julemesse

I dag våknet vi til vårfornemmelse,nesten blå himmel og 10 +,dette innbød til en spasertur etter frokosten :)og når min kjære tar meg med på spasertur burde jeg snart ha lært att det blir klatring hi hi så vi havnet på fjellet ja )ikke direkte klatring men bratt var det

og utsikten upåklagelig 🙂

ikke var jeg skodd for fjelltur men det gikk greit

joda litt klatring også hi hi.

Vel heime spiste vi søndagsteken før jeg ble kjørt inn til Bjørke,det var julemesse i helga og da støtter jeg oppom 🙂

med meg hjem ble denne adventsduken

tykke gode grytekluter

hjemmelagde til/fra lapper

små hjemmelagde fat til telys ,i tillegg kjøpte jeg egg og hjemmelaget søst:)

Etter en time ble jeg hentet av min kjære,nå var det kaffekos på farsdagen :)ferske julekaker og gelekake laget av han far sjøl:)vi bad ned svigermor og har nå hatt en hyggelig kaffestund sammen 🙂

Med andre ord en fin farsdag:)

16 kommentarer

Siste innlegg