innkasso jeg ?

Nå trodde jeg et øyeblikk att det hadde begynt å rable litt oppi topplokket :))for i postkassen min dumpet det en rekning med varsel om innkasso :(innkasso jeg som heller betaler 2 uker før en 1 dag for sent.Jeg fikk en legerekning medan jeg var på muritun og den betalte min kjære,så kom der en rekning til helt identisk hmmmmm den tror jeg vi såg bort ifra for jeg hadde da bare vært på legevakta 1 gang.No kom altså trussel om innkasso,redd som jeg ble gikk jeg inn på nettbanken og betalte straks og så ringte jeg legesenteret bare for å se om jeg virkelig hadde begynt å bli tullet i hode :))men neida jeg hadde betalt som jeg skulle og ingenting var uteståande hos dem:)takk og lov ,da er det ikke noe gale med mitt hode hi hi.

Jeg ringte til innkrevingskontoret og forklarte og nå vil dei ordne opp og overføre beløpet tilbake til meg 🙂

Nei innkasso vokter jeg meg vel for,har virkelig annet å bruke pengane mine på 🙂

Ellers har jeg laget en pen liten haug med seikarbonader i dag,jeg er ferdige med 2 vaskemaskiner og skal sette på den 3 og siste:)jeg har gått tur og besøkt en granne ,jeg strikket og hun broderte vi prata og drakk kaffe og joda synda litt siden hun sette fram en skål med sjokolade :))

Det er rått og kaldt ute i dag,stort sett opplett men vi har fått tåke så nå har jeg fyrt i ovnen og skal slappe av litt før jeg setter på potetene :))så blir det nok middag i dag også

Ønsker alle mine venner en riktig fin dag 🙂

16 kommentarer

Siste innlegg