Fredag

Fredag og helg,ute er det fortsatt mildvæt,litt regn og vind.

Jeg har strikket ferdig en ullbukse til et av barnebarna i dag,nå gjennstår det å feste ferdig litt ståder og dampe lett over

guttungen er glad i farger så mora sa jeg kunne bruke det jeg hadde av rester og strikke striper,dette er en blanding av forskjellige kvaliteter ,håper bare att ikke en stripe kryper i vask :))

Ellers har jeg vært på kaffebesøk hos ei venninne i dag,der fikk vi servert kaffe og deilig julebrød med godt smør og brunost på :))

Ei dame her i bygda driver litt med healing,no har hun funnet ut att hun kan ha et lite bibliotek med bøker som omhandler temaet da hun er eiger ab svært mange bøker innenfor emnet:)jeg og ei venninne kjørte dit i dag og der fikk vi servert kaffe og te,det brente stearinlys og rommet hadde en behagelig atmosfære :))jeg lånte en bok som heter Den store bok om håndlesning:)Skal bli interesant å se om jeg kan lese meg selv hi hi.

Har ikke fått svar på kraniet som jeg fant men alt tyder på att det er en mårhund,det har vært flere merkelige observasjoner i bygda og noen har fanget opp bilde av mårhunden på et viltkamera.Da håper jeg att det blir satt i gang søk så eventuellt flere av rasen kan bli fanget.Dette dyret er ikke ønsket i Norge ,den hører heime i tja var det Asia?

Ønsker dere alle en fin kveld,her er det snart middaskos med potetball,vossakorv,kjøttpølse,potet og rabbe (kålrabi )

8 kommentarer

Siste innlegg